کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317872 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامانه پیامک سبد کالا مختل است

سبد کالا فردا توزیع می‌شود اما سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ برای اطلاع از نحوه دریافت کار نمی‌کند، اپراتور موبایل و اپراتور پیام‌کوتاه مربوط می‌گویند: سرور سامانه در وزارت صنعت با ترافیک بالایی مواجه است و پاسخگویی به تمام درخواست‌ها ممکن نیست.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارس، روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه پیامکی 5000499 را برای اطلاع مردم از نحوه دریافت یا عدم دریافت سبد کالایی اعلام کرد.
سبد کالا قرار است از صبح فردا بین افراد مشمول و از طریق فروشگاه‌های منتخب توزیع ‌شود. اما امروز سامانه پیامکی 5000499 کار نمی‌کند. این در حالی است که روز گذشته و در ابتدای روز سامانه فعال بود و با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز جمعه تاکنون این سامانه غیر فعال است.
به این ترتیب مردم با ارسال پیامک به این سامانه پاسخی دریافت نمی‌کنند.
یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه که بستر سامانه 5000499 را فراهم کرده در پیگیری علت این اختلال به فارس، گفت: مسیر ارتباطی بدون مشکل برقرار است؛ احتمالا سرور در نظر گرفته شده برای این سامانه در وزارت صنعت، پیش‌بینی این حجم تقاضا را ندارد و سرور با مشکل مواجه شده است.
پس از آن اپراتور پیام‌کوتاه مربوطه (CP) که خدمت پیامک انبوه با سرشماره 50004 را ارائه می‌‌کند، در پیگیری فارس درباره علت اختلال در سامانه 5000499، گفت: مقصد این سامانه که از ما سرویس دریافت کرده، با ترافیک شبکه بالایی مواجه است و به دلیل ترافیک بالا پاسخ‌گویی به تمام درخواست‌ها ممکن نیست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19174 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/11/13 تعداد مشاهده: 1915
کلید واژه ها: ,
سافت گذر